دانلود Soundwave Music Discovery شبکه‌ اجتماعی موسیقی ساندویو اندروید

دانلود Soundwave Music Discovery شبکه‌ اجتماعی موسیقی ساندویو اندروید

 

Soundwave – ساندویو اپلیکیشن شبکه‌ اجتماعی و سرویسی است که موسیقی‌ هایی که کاربر در گجت خود از طریق پخش‌کننده‌ ها یا سرویس‌ های استریم گوش می‌دهد را با سایر کاربران در این شبکه‌ اجتماعی به اشتراک می‌گذارد. در واقع ساندویو عادت کاربران را در گوش دادن به موسیقی تحت نظر گرفته و خود فرد و دوستان وی را که همدیگر را Follow می‌کنند، از این امر آگاه می‌کند. این روز‌ها شبکه‌ های اجتماعی محبوبیت زیادی دارند، بطوریکه انواع شبکه‌ های اجتماعی با محوریت اشتراک‌ گذاری تصاویر، ویدئو‌، اخبار و موارد دیگر با استقبال کاربران روبرو شده‌اند. Soundwave یک شبکه‌ اجتماعی مبتنی بر اشتراک‌گذاری موسیقی‌ هایی است که کاربران گوش می‌دهند.

 

 

اپلیکیشن ساندویو برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده, این سرویس تاکنون بیش از سه میلیون آهنگ را شناسایی کرده است. با نگاه به داده‌ های جمع‌ آوری شده توسط این سرویس می‌توان محصول استارت‌ آپ ایرلندی توسعه‌ دهنده‌ این شبکه‌ اجتماعی را هوشمندانه خواند، چرا که داده‌ های حاصل از این نرم افزار برای استودیو های آهنگ‌ سازی بسیار ارزشمند خواهد بود.

در ابتدا باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید که این امر از طریق حساب‌کاربری فیسبوک یا گوگل امکان پذیر است. پس از ورود به حساب کاربری خود، هنوز خبری از فیدهای خبری مربوط به موسیقی‌ هایی که شما یا دوستانتان گوش داده‌ اید، نیست. با استفاده از امکان جستجوی نام آهنگ‌ ها می‌توانید صفحه‌ مربوط به هر موسیقی را یافته و در صورت علاقه آن را Like‌ کنید. در صفحه‌ هر موسیقی می‌توانید کلیپ آن را که در یوتیوب موجود است، بصورت مستقیم از داخل اپلیکیشن تماشا کنید.

همچنین امکان گوش دادن به موسیقی از طریق سرویس‌ هایی چون اسپاتیفای، Rdio و Deezer وجود دارد. در صورتی که دوستان خود را در این سرویس بیابید، می‌توانید گروهایی را تشکیل داده و هر کاربری را که دوست دارید، دعوت کنید تا در یک محیط خصوصی موسیقی‌ هایی را که دوست دارید، به هم معرفی کنید. اگر اهل موسیقی و گوش دادن به آهنگ های منحصر به فرد و جذاب هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این نرم افزار را از دست ندهید.

 

 

لینک دانلود : دانلود




:: برچسب‌ها: دانلود برنامه جدید اندروید , برنامه اندروید , برنامه آندروید, دانلود اپلیکیشن اندروید , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود نرم افزار آندروید , برنامه جدید اندروید , soft android , application android , دانلود application اندروید , دانلود برنامه Soundwave , دانلود برنامه Soundwave Music Discovery اندروید, Soundwave , Discovery , نسخه جدید , دانلود برنامه شبکه اجتماعی اندروید , اندرویدینا , اندرویدها , گت اندروید , فارسروید , اندرویدکده , دانلود برنامه تبلت, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window